¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Desmentim els tópics!...o no

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Lomographer
Principiant



Nombre de missatges : 19
Age : 34
Registration date : 29/01/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDs Gen 31, 2009 12:54 pm

Pensant pensant m'he donat compte que la gent te molts prejudicis sobre els homosexuals...però d'altra banda molts estan fomentats per la pròpia comunitat GLTB.

A mesura que se'm vagin acudin els aniré posant i sia vosaltres us en ve algun al cap, doncs endavant...

1.- Els gays estan en guettos.

Bé, la gran majoria de gays que conec, només tenen amics homosexuals, alguns no tenen amics heteros y només tenen amigues heteros, d'atres només tenen amics i son gays.
D'altra banda també es mouen només per locals d'ambient, això potser encara no ho veieu ja que la majoria sou menors, però bé és un fet i per molt menor que siguis son coses que se saben.

Per que aquesta mania de tancar-se? és cosa de la promiscuïtat? és por?

no ho se...a mi per sort no em passa, el que si que m'adono és que cada cop tinc més amics gays i menys heteros, però els heteros que ja conec els mantinc...

que n'opineu?


2.- Els gays com a "bufons" de la societat.

Els més petits segurament no, però jo encara tink la imatge d'en Boris Izaguirre pujat a sobre la taula de cronicas amrcianas am els pantalons baixats i cridan com una loca... avui en dia ja s'han moderat i ens posen els gays a programes de la telebasura de temàtica..del cor normalment...que passa, no servim per a res més? només per a donar la nota?
Desprès la societat pensa malament de nosaltres, i no m'estranya, si els unics gays que coneixen son els q surten per la tele...estem apanyats


Editat per darrera vegada per Lomographer el Ds Gen 31, 2009 2:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Guilo
Habitual
Guilo


Nombre de missatges : 32
Age : 31
Registration date : 24/01/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDs Gen 31, 2009 2:10 pm

dons mira, jo no crec k els gays estiguin en guettos,

primer,jo era hetero per als meus amics,
fins k un dia van descubrir una foto del meu ex i jo.. xD
i mira ben be k ho porten i son tots heteros.

tenen por d surtir d larmari per diru dalguna manera, per algun amic fatxa k hi ha sempre, el gran fill d puta, k els reconec per el olor a merda que deixen anar, akesta merda k treuen per la puta boca kuan parlen i pel putu kul kuan caguen
, ueno ja me desfogat xD

dons aixo,k prefereixen sentirse am els del seu sexe, o orientacio sexual, o am les noies k tendeixen a etnir la mateixa orientacio, i els ajuden i perke les dones, son mes reflexives en el tema de l'homosexualitat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/guilo_bryant_24
Lomographer
Principiant



Nombre de missatges : 19
Age : 34
Registration date : 29/01/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDs Gen 31, 2009 2:47 pm

Guilo escrigué:


primer,jo era hetero per als meus amics,
fins k un dia van descubrir una foto del meu ex i jo.. xD


si tenies ex no erets hetero carinyo xDD

jo per sort mai m'he mogut en ambients de "pelaos" ni coses aixi, per tant el amik facha no el tinc, per sort, apart que no li cauria molt bé si el tinguès jajaja.


jo parlava d'un nivell superior,a nivell social.

ara afegeixo un altre tòpic
Tornar a dalt Ir abajo
Guilo
Habitual
Guilo


Nombre de missatges : 32
Age : 31
Registration date : 24/01/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDs Gen 31, 2009 3:12 pm

jaja dic k els meus amics no ho sabien, i es pensaben k era hetero, per aixo ho deia Smile
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/guilo_bryant_24
kitusss15
Principiant



Nombre de missatges : 1
Age : 32
Registration date : 10/07/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDv Jul 10, 2009 2:03 pm

lu q + mal ens fa es la desfilada de l' orgull
es lo pitjor q podem fer
Tornar a dalt Ir abajo
apa
Principiant
apa


Nombre de missatges : 10
Age : 48
Registration date : 14/07/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDt Jul 14, 2009 9:23 pm

HOme, jo crec que ara ja no..

Els Gays y Bi's estan completament inmersos en la societat, i cada cop mes.

si que es veritat que fa uns anys.. no masses eh, utenia por de dir que ho era, per por al rebuig , ara son 4 els que poden dir, jo no vull res de tu per que ets un desviat.

A vegades, es en zones mes rurals, o en les que el nivell cultural es mes baix, on els gays encara s'han de amagar, o almenys disimular.

quina sort tenim, i mes els mes joves quina sort teniu
jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
apa
Principiant
apa


Nombre de missatges : 10
Age : 48
Registration date : 14/07/2009

Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitimeDt Jul 14, 2009 9:26 pm

Amb el tema de la desfilada, estic d'acord amb el Kitus.

si volemm que sens prengui serios , i no volem ser diferents, aixo no es un bon cami.

Aixi com les olimpiades Gays.. que pasa, que els gays no competeixen a les olimpiades normals..

pero be, hi ha coses pitjors que fer una festa amb musica i carroses.. hi ha a qui li agradara, dons .. que la facin, a mi no em molesta encara qu no vagi.

un peto
Marc
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Desmentim els tópics!...o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desmentim els tópics!...o no   Desmentim els tópics!...o no Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Desmentim els tópics!...o no
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: General :: General-
Canviar a: