| Coneixem-nos!! | |
|
+12apa SK3 ADrums HalsDiesel15 Polito Carlitos XAAAV roig_89 psychosomatic_x cire_25 Guilo jordi 16 participantes |
Autor | Missatge |
---|
jordi Principiant
Nombre de missatges : 5 Age : 32 Registration date : 27/01/2009
| Assumpte: Coneixem-nos!! Dt Gen 27, 2009 1:02 am | |
|
Editat per darrera vegada per jordi el Dg Abr 19, 2009 11:26 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
Guilo Habitual
Nombre de missatges : 32 Age : 32 Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Gen 27, 2009 1:11 am | |
| jaja home don a mi no em desagrada =D joo soc en Guilleem encara k em diuen Guilo tinc 16 anyeets i tb soc timidoot i simpaticoot i tb al principoot ii avui fa una nit grisa, freda i freesca... jaja, no es broma, grisota, fredota i frescota, i un pel thiago motta, xut i gol xdDDD jo em moc per tota la rodalia metropolitana o com es digui, de bcn xD tb vaig a tarragona, reus etc etc xD msn el veieu en la firma i el flog = la dfoto... ueno en fikare d pitjors xDD inga cuideuuvus | |
|
| |
cire_25 Principiant
Nombre de missatges : 12 Age : 33 Registration date : 26/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Gen 27, 2009 1:26 am | |
| Jo em dic Èric i tinc 17 anyets. Soc de Lloret de Mar pero, al estudiar a Calella (Freta) em moc molt per allá. També surto per she a vilassar i al Kauai de calella. Al igual k tohom, (o almenys aixo sembla) també soc tímid al principi, despres em deixo anar.
MSN: eric_suris@hotmail.com FOTOLOG: http://www.fotolog.com/somethingabouthe | |
|
| |
psychosomatic_x Principiant
Nombre de missatges : 2 Age : 34 Registration date : 27/01/2009
| Assumpte: . Dt Gen 27, 2009 3:01 am | |
| xD
Doncs si, jo tambe me fet un perfil -.- xd aquesta petita secta ha d'anar creixent ^^
Em dic Uri, tinc 19 anys recent fets i curiosament vic al poble del custat d'on viu aquest tal eric xd (hola eric xd) pero estic en un pis d'estudiants a Barcelona ^^
I tal.. em fa pal del mil posar footos i coses d'aquestes que es solen fer, aixi que fins aqui he deixat de ser bago xd
El meu fotolog es igual que el meu nom d'usuari..
-Uri- | |
|
| |
roig_89 Principiant
Nombre de missatges : 2 Age : 35 Registration date : 27/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Gen 27, 2009 9:22 pm | |
| jajajajaa...petitta secta...xDD
io m diiic albert 19 añss d barnaa..un barri ke s diiu guinardó!!! surtuu x diferents llocs depennn dl diia...faiii teatree ii reees akii stiic tamee ^^
wnuuu el meuu floog tame es el meu nikk dakii!! ^^
cuiiideuuuvuuuzz!!
muaaaka! | |
|
| |
XAAAV Principiant
Nombre de missatges : 3 Age : 31 Registration date : 27/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Gen 27, 2009 11:48 pm | |
| bueeeno, coom sempree.. m'aacabo apuntaat a un bombardeeeig xd pueees bueeeno. Nom: Xaaaavi Edat: 15 Localitat: Moooja (Olèrdola) Estat sentimental: Soleeeeroon de oooro xd Què busco?: Amistaaat & quii saap.. Fotolog: www.fotolog.com/lovemeinsecret MSN: saymexaaav@hotmail.com | |
|
| |
Guilo Habitual
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dc Gen 28, 2009 12:15 am | |
| - XAAAV escrigué:
- bueeeno, coom sempree..
m'aacabo apuntaat a un bombardeeeig xd pueees bueeeno. Nom: Xaaaavi Edat: 15 Localitat: Moooja (Olèrdola) Estat sentimental: Soleeeeroon de oooro xd Què busco?: Amistaaat & quii saap.. Fotolog: www.fotolog.com/lovemeinsecret MSN: saymexaaav@hotmail.com pues no veas kmo sta esteee jaja xavii uapuuu k vens al a kedada :O? speru k siii ^^ cuideeet | |
|
| |
Carlitos Principiant
Nombre de missatges : 7 Age : 33 Registration date : 28/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dc Gen 28, 2009 7:01 pm | |
| weeeeeeeeeee vinga nois que cada cop som mes XDXDXD ^^ em presento em dic Carlos aunque odio aquest nom i el disimularem una miqueta jajaja o Litos o Carlitos tu tries que mes tinc 18 anyets y visc a malgrat de mar (la zona de guiris del maresma) jajaja a per cert msn:apocalipto@hotmail.com y fotolog www.fotolog.com/cajavi | |
|
| |
XAAAV Principiant
Nombre de missatges : 3 Age : 31 Registration date : 27/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dj Gen 29, 2009 8:36 pm | |
| priimeeera nostic booo¬¬ &segonaa no menrecorduu de la kedaada xd kreeek ke caau en carnavaaal :S | |
|
| |
cire_25 Principiant
Nombre de missatges : 12 Age : 33 Registration date : 26/01/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dj Gen 29, 2009 11:11 pm | |
| - XAAAV escrigué:
&segonaa no menrecorduu de la kedaada xd kreeek ke caau en carnavaaal :S La quedada ès el dia 1 de Febrer (aquest diumenge) a Mataró. | |
|
| |
Guilo Habitual
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dj Gen 29, 2009 11:27 pm | |
| eso eso aixi k vine cpuyu k veuras k me fet ^^* xDDD jaja ingaa adeuu | |
|
| |
Polito Principiant
Nombre de missatges : 1 Age : 35 Registration date : 22/03/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dg Mar 22, 2009 1:59 am | |
| Ho hola soc nou per aqui, el timutil m'ha convencut perque postejes algu jej Doncs a veure per on començo... Em dic Pol , tinc 19 anys i visc a Sant Cugat del Vallès, faig primer de carrera a la UB de belles arts (pero encara no soc un artista). Estic solter i busco amistad i potser trobar la meva primera parella xD el meu msn eessss Eol724@hotmail i tenia fotolog pero men vaig cansar jajaja
Espero trovar-vos algun cop en alguna quedada, encantat de coneixe-us! | |
|
| |
HalsDiesel15 Principiant
Nombre de missatges : 21 Age : 31 Registration date : 26/03/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dj Mar 26, 2009 1:43 am | |
| Hola a tots!!!^^ jejejejejejejejejejejejejeje =P xd
doncs buenu començem,,
Nom: Alex Poblacio: Tordera /Barcelona/ Edat: 15 Estat: Solter Orientació: Homosexual Ocupació: no fent res.. xd Fotolog: www.fotolog.com/hal_s_diesel15 Msn: alex_tordera@hotmail.com Motiu del cual s’anuncia: Per coneixer gent y el que em vingui.. xd mes = jaja
y buenu qe dir de mi,, doncs nuse qe soc simpatic ya u veieu,, jajaj =P y buenu nuse,, pel reste y descubriiu vosaltres mateixus xd
buenu gents sus estima cuideu-vos molt vale?
vinga xauuu^^
att,, aLeXxX* xd[b] | |
|
| |
ADrums Principiant
Nombre de missatges : 1 Age : 35 Registration date : 19/04/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dg Abr 19, 2009 10:28 pm | |
| Em dic alberto i soc de Blanes estic buscant gent amb la que poder sortir soc homosexual. el meu fotolog es www.fotolog.com/albertodrums si voleu el msn mel demaneu per el fotolog jejej que sino no se qui m agrega xD | |
|
| |
SK3 Principiant
Nombre de missatges : 1 Age : 31 Registration date : 20/04/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dl Abr 20, 2009 12:55 am | |
| Hola a tothom!!! wuenu començo...
Nom: Joaquin Poblacio: Crdanyola del Vallès (Barcelona) Edat: 15 anyss Estat: Solter Orientació: Homosexual Ocupació: Estudiant (i el k em keda...) Fotolog: www.fotolog.com/skorpio_g_g83 Messenger: jblanco93_bcn@hotmail.com Motiu del cual s’anuncia: Conèixer gent i... bé el k surgi si surgeix! K una amistat també s'ha de valorar!!!
bé doncs... n se k mes dir... timid trankil pero gracióss i amb ganes de viure la vida!!!
Adew!!! =) | |
|
| |
apa Principiant
Nombre de missatges : 10 Age : 48 Registration date : 14/07/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Jul 14, 2009 9:11 pm | |
| Jolin
Crec que sere el mes gran de aquest foro!!! jajajaja | |
|
| |
apa Principiant
Nombre de missatges : 10 Age : 48 Registration date : 14/07/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dt Jul 14, 2009 9:13 pm | |
| Be , per xerrar.. es igual no? jajaja
em dic Marc soc del Valles Bona gent molt legal i amb moolts amics, pero sempre m'agrada fer-ne de nous
si teniu mes curiositat de qui soc..preguntar o pasar per
www.fotolog.com/aparatu
Petons Marc | |
|
| |
MIS0J0SNEGR00S Principiant
Nombre de missatges : 3 Age : 30 Registration date : 14/07/2009
| |
| |
uooo17 Principiant
Nombre de missatges : 1 Age : 34 Registration date : 02/10/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dv Oct 02, 2009 12:25 am | |
| Hola com esteu??? Us deixo algunes dades meves per si em voleu conèixer Nom: Jordi Edat: 22 Localitat: Sant Joan de Vilatorrada Estat sentimental: Solter : Què busco?: Amistat conèixer gent i el que sorgeixi... MSN: uooo17@hotmail.com | |
|
| |
ooscaar9 Principiant
Nombre de missatges : 1 Age : 30 Registration date : 15/11/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dg Nov 15, 2009 1:31 am | |
|
ii nuse que més diir.. xD aixi,,, queps, encanta't gent ^^
Editat per darrera vegada per ooscaar9 el Dt Abr 23, 2013 10:34 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Daviid18 Principiant
Nombre de missatges : 3 Age : 33 Registration date : 15/11/2009
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! Dg Nov 15, 2009 1:38 am | |
| Nom: David Edat: 18 Localitat: Lleida (entre semana i algun cap de setmana) i Agramunt (caps de setmana) Què busco?: Coneixer gent i si surt alguna coseta, doncs sera ben rebuda MSN: davidcreep@hotmail.com | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Coneixem-nos!! | |
| |
|
| |
| Coneixem-nos!! | |
|